poniedziałek, 19 września 2016

Kolia? Kołnierzyk? Dwa w jednym :)

       Dostałam zlecenie. Wzór wydawał się prosty ale wykonanie przysporzyło trochę problemów. Ale się zawzięłam, przysiadłam i robiłam aż mnie palce zaczęły boleć. Ale efekt... Sami spójrzcie:

Kolia szydełkowa z kolczykami do kompletu

     Koleżanka, która zamówiła u mnie ten zestaw, obiecała, że przyśle mi zdjęcia. Gdy je zobaczyłam byłam zachwycona :) Idealnie pasuje do tej pomarańczowej sukienki. 
   Można ją nosić również jako kołnierzyk, niestety nie mam już takiego zdjęcia.

Kolia na płasko, jeszcze bez zapięcia
   Wzór znaleziony w internecie, szydełko jak zwykle 0,7 mm, kordonek koloru ecru, zapięcie guziczek. 

2 komentarze:

  1. Cudo! Przepiękny kołnierzyk - kolia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak ja lubię szydełkować!!! W sumie to moja pasja ☺ Fajny blog 😀 Wskocz na naszego bloga: ,,Czarno - Biała kawa z mlekiem. Dwa różne światy''
    @ZozOlka

    OdpowiedzUsuń