środa, 20 grudnia 2017

Świąteczne ozdoby

Witam
Dziś krótko i na temat. Jako, że przygotowania, porządki itp. 

Śnieżynki i gwiazdki.  
Na choinkę i na okno. Niebieskie, gdyż mam roletę w kolorze ecru i takie powinno być widać.
Śnieżynki i gwiazdki szydełkowe
Okazało się, że niebieskich jest za mało ale chyba już nie zdążę dorobić, żeby było ich tyle, żebym była zadowolona. Z resztą, zobaczymy 😊

Aniołek. 
Robiłam go od listopada. Jakoś wyjątkowo mi to nie szło. Aż dziś się wkurzyłam (bo ile można jednego anioła robić?), wzięłam pistolet do kleju i posklejałam. Nie jestem zadowolona, ale jak mawiał mój kolega "To prototyp, nie musi być idealny". 
Szydełkowy anioł
Gwiazdki
Na oknie w kuchni. 

Zdjęcia znów słabe, ale robione wieczorową porą, więc przy słabym świetle, ale tylko teraz znalazłam chwilę czasu, żeby to wszystko udokumentować.

Życzę wszystkim zdrowych, wesołych świąt 
oraz wszelkiej pomyślności w nowym roku 2018.

9 komentarzy:

  1. Gwiazdki i śnieżynki są niebiańskie! Szczególnie podobają mi się te białe. Aniołek też fajny. Nie wiem czemu jesteś niezadowolona. Pozdrawiam serdecznie - dziś z bloga https://rekoczynydoroty.blogspot.com/ a czasami z http://czaspasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rączki mi wyszły za krótkie. Zauważyłam to dopiero jak przykleiłam wszystkie elementy. No trudno może kolejny wyjdzie lepszy. Kiedyś tam 😊pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Same cudeńka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne dekoracje :) Piękne prezentują się na oknie te duże Gwiazdy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo szydełkowego urobku u Ciebie powstało:) Śnieżynki śliczne, niektóre wzorki mi znajome ;-)
    A co do aniołka to ja nie widzę żadnych mankamentów! Dla mnie sporym wyzwaniem jest usztywnianie takich prac przestrzennych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniołek niestety wyszedł nieproporcjonalny😞rączki za krótkie skrzydła za duże. A z usztywnianiem też były przeboje. Dwa razy usztywniałam tułów. Może kiedyś wyjdzie bardziej idealny 😉

      Usuń