czwartek, 23 sierpnia 2018

Kwadratowa serwetka

Dziś chciałam Wam pokazać serwetkę, która powstała dla Aliny w dowód wdzięczności za piękną niespodziankę. Pewnego razu listonosz przyniósł mi dużą kopertę wypełnioną gazetkami ze schematami 😊 Pomyślałam, że jest okazja, żeby komuś coś udziergać i tak właśnie powstała kwadratowa serwetka z kordonka maxi, wykonana szydełkiem 1,5 mm. Wzór mi się bardzo spodobał. Alinie z resztą też 😊
Oto i ona
Kwadratowa serwetka szydełkowa 
Mam nadzieję, że i Wam się ona podoba. Pozdrawiam serdecznie 😊

4 komentarze:

  1. Uwielbiam szydełkowe obrusy, serwety i serwetki, więc nie mogę napisać niczego innego - bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa 😊

      Usuń
    2. Witaj.Ja też od 9 roku życia uwielbiam dziergać na szydełku, a nauczyła mnie Pani nauczycielka wynajmując z mężem u moich Rodziców pokój. Od tej czasu minęło już 55 lat ..Pozdrawiam:)

      Usuń