poniedziałek, 1 maja 2017

Serwetki z koronkowym brzegiem

Dziś postanowiłam zaprezentować dwie serwetki. Obie w jednym poście gdyż robione są tą samą techniką. Do stworzenia pierwszej z nich wykorzystałam schemat kołnierzyka (o którym pisałam tutaj). Musiałam go trochę przerobić. Druga powstała, gdyż miałam już przygotowany materiał, obrzucony półsłupkami i trzeba było tylko znaleźć jakiś fajny wzór na rancik. A oto i one:

Serwetka zrobiona z wykorzystaniem
wzoru na kołnierzyk/kolię
A tu dla przypomnienia zdjęcie kolii:


Serwetka z koronkowym brzegiem
Obie serwetki zostały wykonane kordonkiem kaja z ariadny, szydełkiem 0,7 mm. Uważam, że koronka powinna być delikatna, dlatego używam cieniutkiej nitki.

6 komentarzy:

  1. Piękne te serwetki! Pierwsza urzeka najbardziej swoją oryginalnością:) Widzę, że polubiłaś koronki wokół materiału - pięknie Ci to wychodzi:)
    A co do samych koronek to też uważam, że powinny być delikatne, więc co za tym idzie z cienkiej nitki robione. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z każdą następną jest trochę łatwiej ale i tak dobór wzoru i sprawienie żeby cały wzór zmieścił się na brzegu to sporo kombinowania. A co do nitki gdzieś czytałam, że każda się nadaje ale jakoś maxi wydaje mi się za gruba do tego typu koronki. Chyba, że do grubszego materiału. No ale każdy ma swój gust :) pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. Śliczne ❤ Moja babcia robi podobne 😊😊😊 Pamiętasz jeszcze o moim blogu? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. very nice… i really like your blog. Very useful informations. Thx
    minecraft redeem code free 2019

    OdpowiedzUsuń
  4. very interesting, good job and thanks for sharing such a good blog.
    I have found genuine link to xbox live gift card

    OdpowiedzUsuń
  5. Pretty good post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts. Any way I'll be subscribing to your feed and I hope you post again soon. Big thanks for the useful info. also found some interesting topic on Google Play

    OdpowiedzUsuń